orszagos_intezetek.png
gyermekalapellatas_hu.png
egeszseg_hu
banner_egeszsegfejlesztes_folyoirat.png
Méregközponti bejelentés
norveg_vedono.png
Főoldal » Felső menü » Rólunk » Projektek » TÁMOP-6.13-08/1.2008-0002

Szervezőket készítettek fel a SZOK projekt keretében

Nyomtatás
Twitter

Workshopot tartott április 27-én a szemináriumi szervezők részére az Országos Tisztifőorvosi Hivatal a Szűrőprogramok Országos Kommunikációja című kiemelt projekt keretében a projektmenedzsment a szemináriumi szervezés tapasztalatairól.

A konferencián a SZOK projektmenedzsment munkatársa, Megyesi Rita a konkrét szervezési feladatokat ismertette, míg a SZOK projektmenedzsere, dr. Bicsák Krisztina beszámolt a projekt jelenlegi állásáról. A szervezési tapasztalatokat Lukáts Ágnes, akkreditált szemináriumi szervező, valamint Csire Tamás laikus szemináriumi szervező osztotta meg a hallgatósággal.

A szemináriumi résztvevők szervezésekor a célcsoportot a szűrési koordináció és a szakfelügyelet nyilvántartása mellett ismerősökön keresztül is meg kell szólítani – hangzott el. Az előadásokból kiderült az is: számos, a külső szemlélő által apróságnak tűnő teendő nagyon fontos lehet egy szeminárium megszervezésekor – ilyen például, hogy a résztvevők értesítésekor mindenképpen tájékoztatást kell adni arról is, hogy mi a projekt célja, mennyi kredit pont szerezhető a képzéssel, vannak-e költségek a résztvevőre nézve, illetve milyen csatornákon léphetnek kapcsolatba a szervezőkkel.

Hallgatóság a felkészítőn   

A projektmenedzser előadás közben 

 

Dr. Bazsika Erzsébet tematika fejlesztő a „laikus” képzés szervezésével kapcsolatos előadásában a többi között arról is szólt, hogy e képzés tekintetében fontosnak tartja, hogy önként jelentkező legyen a szemináriumon résztvevő személy, hogy munkája
során szoros kapcsolatban legyen más emberekkel és rendelkezzen szervezési tapasztalattal. Kiemelte, hogy a szervezés megkezdése előtt rendelkezni kell az érintett önkormányzatok, társulások listájával, illetve azok intézményeinek adatival, de fontos az egészségügyi szolgáltatók alapos ismerete és a telekommunikációs lehetőségek számbavétele is. Ezeken a csatornákon ugyanis nagyon sok információ juttatható el a helyi lakossághoz. Ha sikerült találni 30 elkötelezett résztvevőt, akkor jöhet az infrastrukturális háttér kialakítása, valamint a gyakorlati képzés – derült ki az előadó szavaiból.

OTH Projektmenedzsment Iroda
ÁNTSZ Kommunikációs Főosztály

Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat
www.antsz.hu